Умови доставки товару

ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

Після оформлення замовлення з Вами зв'яжеться наша клієнтська служба, щоб підтвердити та відкоригувати замовлення, з’ясувати деталі доставки та оплати.
Інформація про статус Вашого замовлення доступна в Особистому кабінеті, у розділі "Мої замовлення". Тут ви можете побачити весь список своїх доставлених і нових замовлень, а також ті замовлення, які знаходяться в обробці. Крім того, в цьому розділі можна оформити повернення товару, якщо він вам не підійшов.

ВАРІАНТИ ДОСТАВКИ

Кур'єр ДО ДВЕРЕЙ

Доставка здійснюється по всій Україні у зручний для вас час. При оформленні замовлення, нам менеджер з Вами зв'яжеться і з’ясує деталі доставки. Вартість доставки залежить від тарифів логістичного оператора.
Якщо сума замовлення більше 2000 грн - доставка безкоштовна (компанія оплачує послуги доставки, клієнт оплачує пересилку грошових коштів).

Терміни доставки від 1 до 5 днів.

У ВІДДІЛЕННІ ТРАНСПОРТНОЇ КОМПАНІЇ:

Доставка здійснюється по всій Україні у зручне для вас відділення транспортної компанії. При оформленні замовлення менеджер з Вами зв'яжеться і з’ясує деталі доставки. Вартість доставки залежить від тарифів логістичного оператора.
Якщо сума замовлення більше 2000 грн - доставка безкоштовна (компанія оплачує послуги доставки, клієнт оплачує пересилку грошових коштів).
Терміни доставки від 1 до 5 днів.
Важливо! Ваше замовлення чекає Вас в пункті видачі протягом 5 днів. Не запізнюйтесь, інакше посилка повернеться на склад і буде розформована.

ОПЛАТА

ОПЛАТА

У нашому інтернет магазині ми пропонуємо наступні способи оплат:

Оплата готівкою кур'єру
Оплата готівкою у відділенні (Нова Пошта)
Оплата банківською карткою (Portmone)

Безпека платежів по картках в інтернет

Наш сайт підключений до системи безпечних електронних платежів Portmone, яка дозволяє оплачувати наші послуги будь-яким картками Visa та MasterCard, випущених українськими або закордонними банками. Система електронних платежів реалізована за найсучаснішим стандартом безпеки - 3D Secure, який забезпечить максимальну безпеку ваших платежів в інтернеті.Технологія 3D Secure є частиною глобальних програм Visa "VerifiedbyVisa" та MasterCard "MаsterCardSecureCode", метою яких є надання та забезпечення безпечних та надійних методів оплати товарів та послуг в глобальній мережі інтернет.

verified by:

Більше ніж 15 мільйонів власників карт Visa по всьому світу є активними користувачами послуги VerifiedbyVisa при здійсненні покупок в інтернеті. Сьогодні стандарт 3D Secure підтримують понад 100 тисяч інтернет-сервісів і більше 20 тисяч банків по всьому світу. Піклуючись про надання нашим клієнтам найбільш прогресивних елементів онлайн-безпеки, ми впровадили цей стандарт на нашому сайті. Оплата картками Visa і MasterCard тепер максимально безпечні.

статус замовлення

Сервіс відстеження статусу замовлення клієнтом

Клієнт відстежує замовлення в особистому кабінеті. Клієнт має можливість спостерігати за зміною статусів в реальному часі. При видачі товару у відділенні або в магазині, в інтерфейсі особистого кабінету повинен формуватися маршрут (за прикладом Гугл карт). При зміні статусі відвантаження: а, d, e, f - формує електронні листи і СМС.

Замовлення має наступні статуси:

Статуси відвантаження

a. Прийнято магазином
b. В процесі підготовки
c. Товар в наявності і готовий до відправки
d. Замовлення відправлене за адресою
e. Замовлення готове до видачі в магазині (самовивіз) - необхідно вказати адресу магазину і телефон
f. Замовлення видане \ замовлення доставлене і оплачене
g. Відхилено
h. Даного товару немає на складі
i. Відмова клієнта в зв'язку з недопоставкою

Статуси оплати

a. Очікує оплати
b. Оплачено післяоплатою
c. Оплачено в касі магазину
d. Успішна оплата через сервіс "Портмоне"
e. Невдала оплата через сервіс "Портмоне"
f. Повернення грошей

Повернення та обмін

ТЕРМІН ПОВЕРНЕННЯ

Товар, придбаний в інтернет магазині Argoshop, можна повернути протягом 14-ти календарних днів з моменту його отримання відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 №1023-XII.

Якщо Ви ще не отримали товар - Ви можете відмовитися від замовленого товару, повідомивши про це Службу підтримки Клієнтів нашого магазину. Для цього Вам необхідно написати лист про скасування на argoshop@argo.com.ua. Тема листа: «Скасування замовлення», в листі обов'язково потрібно вказати номер замовлення

Якщо отриманий товар виявився з дефектом або не відповідає замовленню, ви можете повернути його протягом 14 днів і отримати назад свої гроші.

Повернення товару належної якості можливе за умови збереження його товарного вигляду (упаковка, пломби, ярлику) і споживчих властивостей, а також документа, що підтверджує факт придбання та оплати (Товарний чек, який Ви отримали разом з посилкою) і заповненої форми на повернення (знаходиться в особистому кабінеті - Історія замовлень - Деталі замовлення).

ОБОВ'ЯЗКОВІ УМОВИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ

1. Наявність документа, що підтверджує факт придбання та оплати (Товарний чек, який Ви отримали разом з посилкою)
2. Наявність заповненої заяви на повернення в вашому особистому кабінеті за посиланням Форми на повернення
3. Товари, які повертаються,повинні бути товарного вигляду (мати ярлики, бірки, упаковку зі штрих кодом, не були у використанні і т.д.).
4. Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначено постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994г. (Парфюмерно-косметичні вироби, гребінці, рукавички, ювелірні вироби з дорогоцінних металів, білизна натільна, білизна постільна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці і т.п.).

Список товарів що
не можуть бути повернут
Детальніше...
Порядок дій
для повернення товару
Детальніше...
Умови повернення
грошей
Детальніше...

Запитання та відповіді

Після проходження реєстрації на сайті, Ви можете оформити замовлення:
– У Вашому особистому кабінеті
– За допомогою оператора, зателефонувавши нам по телефону +38 (067) 469-24-10
Доставка Вашого замовлення здійснюється:
– Кур’єром «Нової Пошти» за вказаною Вами адресою
– У найближче до Вас відділення «Нової Пошти»
– Самовивіз з магазину Торгової мережі «АРГО»
Вартість доставки формує логістичний оператор «Нова Пошта» (в середньому від 30 до 50 грн.)
Якщо сума Вашого замовлення перевищує 2000 грн., доставка для Вас буде безкоштовною (ми оплачуємо послуги доставки, клієнт оплачує перерахування грошових коштів)
Замовлений Вами товар Ви зможете отримати протягом 2 – 5 днів з дня оформлення замовлення.
Ваше замовлення Ви можете оплатити:
– Банківською картою, за допомогою системи онлайн платежів Portmone, в процесіо формлення замовлення в Особистому кабінеті. У цьомувипадку оплата за перерахування грошових коштів відсутня
– Післяплатою в відділенні «Нової Пошти» або кур’єру, який буде доставляти Вам замовлення. Важливо! В цьому випадку необхідно буде також сплатити послугу переказу коштів, згідно тарифу «Нової Пошти»
Якщо товар Вам не підійшов, Ви можете його повернути протягом 14 робочих днів з дня отримання посилки. З більш детальними умовами повернення товару Ви можете ознайомитися за посиланням http://argoshop.ua/content/6-vozvrat-i-obmen
Звичайно! У нас Ви можете замовити будь-який товар, який Ви бачили магазинах торговельної мережі «АРГО», незважаючи на те, що його ще немає на сайті. Для цього Вам потрібно знати артикул товару, колір в літерному або цифровому його позначенні і розмір. Зателефонуйте нам за номером телефону +38 (067) 469-24-10 і оператор оформить Ваше замовлення